Sakta, men ändå säkert

2009-05-17 @ 18:30:23

Nu är det två månader sedan jag började mätta mig. Dessvärre har jag inte kunnat vara lika aktiv denna månaden, saker som tagit upp min tid och sedan magkatarren...
Men men, jag fortsätter! Lite lugnare men jag trappar upp gradvis igen.

Mättning 17/5
(minsking på 2 månader)
Midja: - 6,5 cm
"Kärlekshandtag": - 3,5 cm
Stus: - 6 cm


Det är väl ingen talan om att jag har svårast för att bli av med fettet runt magen? Alltså nedre delen av magen. Jag är super nöjd med hur jag gått ner kring midjan och rumpan, men det där jäkla kärlekshandtaget är inte roligt. Specillt inte eftersom att byxorna sitter löst i rumpan och låren nu men hårt kring magen.
Dessutom har jag blivit en halv cm större runt bilringen sedan förra mättningen. Det kan iofs vara just för idag med, men det är ett bakslag och det känns inte roligt.

Nej, nu jävlar ska jag sätta fart. Men inte för mycket på en gång bara. Satans magkatarr mög... :(


Jag hade ett mål uppsatt till min födelsedag (7 juni) får se om jag når det. Vet inte hur jag ligger till vikt mässigt, men jag är 1,5 cm från målet jag hade för midjan iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0