Som en moviestar

2009-03-18 @ 22:05:49

Satt och tittade lite bland "gamla" foton och fastnade för blandannat detta.



Det hade inte gått genom första sorteringen, men efter att ha dragit lite i spakarna i photoshop och gjort det till svartochvit istället för färg så tyckte jag att det blev jätte fint. Tycker det ser ut som att det är från en gammal film eller liknande.

Dessutom blir jag påmind om att det är på tok för längesedan jag fotograferade proträtt. Något som jag vill göra mera! Dessutom var det super kul och jag behöver öva upp det!

Kanske jag ska tvinga syrran att ställa upp när hon kommer hit på fredag? Muta henne med paj eller något, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0