Nu får det räcka...

2009-03-08 @ 00:06:02

Det känns som någon har utnämnt mig till Snörvlets drottning eller varför inte Evelina von Attjo. Skämt och sido så är inte min nästintill kroniska förkylning det minst rolig.
Jag är mäkta trött på det här nu. Halsontet försvinner och nästa dag är jag kanon förkyld. Min tränning är nästintill obefintlig eftersom jag inte kan tränna om jag är sjuk. Det är ju inte riktigt bra för kroppen, för att inte tala om att man faktiskt inte orkar.
Det känns som någon har blåst upp en ballong i skallen på mig så att mina tummhinnor har böjts utåt. Jävla lock!

Jag har iaf köpt en blender och idag har jag köpt massor av frukt och frysta bär så nu ska jag proppa i mig vitaminer! Både nyttigt och gott.
Sen får jag väl ersätta mina aerobic/dans pass med att gå ut och gå en runda eller två istället. För nu är jag fan trött på det här. Man måste ju börja någonstans. Det gjorde jag ju iofs med, men eftersom bacillerna vill bestämma över mig så får jag väl ta en omväg för att så småningom komma dit jag vill.

Så.
Det var skönt att få ur sig lite. För jag är förbannad. Förbannad på denna satans förkylning som sätter käppar i hjulet hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Natta

Jag vet hur de e :( Krya på dej!

2009-03-08 @ 09:18:59
Postat av: Marja

HAHA ;D Bra det. DÅ är jag förberedd!

2009-03-08 @ 11:11:19
URL: http://marjaskrypin.blogg.se/
Postat av: Josse

Kämpa på Evelina, ut och trottsa basiluskerna :P

2009-03-08 @ 17:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0