God morgon!

2009-03-21 @ 09:58:05

Jag chockar mig själv med att gå upp redan 9.30 idag, en lördag! Dessutom vaknade jag av mig själv och kände mig utvilad - jag ville gå upp! Detta är något som är väldigt sällsynt för mig ska ni veta. Tänk er en väldigt morgontrött människa och gånga det med tre så har ni mig ;)

Så nu sitter jag nyducshad och redo att möta världen. Älsklingen sussar fortfarande gott så jag tänkte smita ut och köpa frukostbullar, juice och några nya pålägg innan han vaknat.

Föresten så blev det ingen fotografering av syrran igår. Blev ingen tid till det. Först åkte vi runt och jagade nya gardiner sen körde vi och handlade mat. Väl hemma kollade vi resor och bestämde oss (jippie!) och sen lagade vi tacos.
Spelade guitarr hero en stund och gjorde varm banan med choklad och glass.
Lite senare slumrade vi båda till i soffan. Haha.

Nej, nu får jag sätta fart innan sambon vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0