Bortskämd

2009-03-11 @ 22:19:26



Min sambo är så söt. När jag kom hem idag så var han redan hemma, bara det är en lyx eftersom han oftast stänger och är då hemma först 19-30-19.40.

Jo, jag köpte Play station 2 i söndags. Med singstar och Guitarr hero (plus need for speed undercover som man fick till). Jag köpte inget minneskort eftersom de var dyrare i affären där jag köpte ps2 än vad man kan hitta dem för i andra butiker.
Väl hemma letade jag på nätet och hittade det för halva priset, mot vad det kostade i butiken, på ginza så jag skickade efter det. Men detta hade nog min sambo förträngt, för när jag kom hem idag så hade han köpt ett till mig. Jätte gulligt verkligen, men jag hade ju fått paketet på posten idag med så jag behövde ju det inte... Men han var ju super söt som var iväg och köpte det för att överraska mig. Dock blev han ju lite snopen när han förstod vad som fanns i paketet...
Men jag sa ju som det var, att han var super söt ändå.

Sen sa han "Ska du inte se till att sätta in ditt minneskort då?". Jo, sa ju jag och tänkte inte mer på det. Sen när jag lyfte upp Ps:et så låg där ett spel under. Han hade köpt Tekken 5 till mig med! Som jag har pratat om att jag skulle köpa sen. Jag blev sååå överraskad! Och super glad.

Sen lagade han super god middag till mig medans jag satt och spelade Guitarr hero ♥.
Hur underbar är han inte?

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Vad snällt av honom.

Ha en bra dag.

Kram

2009-03-12 @ 05:59:34
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Josse

Kan du inte hitta en "Christian" till mig också? ;)

2009-03-15 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0