12 634

2009-03-12 @ 18:00:29


På jobbet har vi anmält oss till en tävling där man ska gå till Stockholm. Fast det är inte så att vi ska ta och klä på oss gympaskorna och sen glatt börja traska från Skåneland och upp till Stockholm. Däremot så har vi en speciell tid på oss att i lag gå ihop ett visst antal mil, minns inte hur många det är nu... men hursomhelst...
Så har alla (som ville vara med)  fått vars en stegräknare nu. Jag tyckte att det skulle bli riktigt kul att se hur mycket man faktiskt går. Måste säga att jag är väldigt positivt överraskad! Hittills idag har jag gått 12 634 steg! Jag som var rädd att jag inte skulle komma över de 10 000 som är rekomenderade.

Detta känns verkligen jätte kul och är en riktig knuff i ryggen på mig. För nu jäklar ska det ut och promeneras (inte just ikväll eftersom det är halv snöstorm ute... men framöver). Dessutom är timingen perfekt nu när det börjat bli ljust om kvällarna med. Jag ville inte ut och gå när det är mörkt, det är för obehagligt.

Mmm, detta känns kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med promenaderna :)

2009-03-12 @ 19:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0