Vovvekaka

2009-06-09 @ 17:47:56





Kommentarer
Postat av: jessica

Hundkex ;)

2009-06-09 @ 21:02:14
Postat av: Hanna

Härliga bilder!



Jaså du vaccinerade dig du med? Vilket sammanträffande :) Ska du utomlands i sommar eller? Jo det var riktigt dyrt, men hellre betala några hundralappar än att åka på nån sjukdom. Fick tänka så, trots att det sved lite i plånboken, hehe ^^



Tack för rådet :) Inga drinkar kommer lämnas ur sikte. Jag är alldeles för nojig för att ens kolla bort en sekund, till och med när jag är ute här i Sverige, haha :) Nu ska jag tanka Darrens album. Är verkligen i behov av lite ny fräsch musik. Ha en fin kväll! :)

2009-06-09 @ 22:59:21
URL: http://hannan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Cypern säger du, vad härligt :) Där har jag aldrig varit faktiskt.



Jo albumet var ganska bra. Lite udda, inte det vanliga "Darren-soundet", men helt okej faktiskt :)

2009-06-11 @ 15:07:56
URL: http://hannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0