Ett kvarts sekel

2009-06-08 @ 22:58:56


Som vanligt så börjar jag seröst och sen spårar det ur... haha.



Igår fyllde jag hela 25 år! Grattis på mig! ;)
Ska sanningen fram så har tiden gått skit fort sen jag fyllde 20... faktiskt. Men om man sedan tänker på allt man har gjort under de fem åren som gått sedan dess så har det ju hänt en himla massa!

Jag hade över min kära familj i lördags. Lagade tre olika sorters hemma gjorda pizzor, de blev super goda alla tre! Och så grekisksallad till det (me love grekisksallad). Alla åt så de blev propp mätta och lillebrosan som egentligen inte gillar pizza gick och tog en andra gång så de blev verkligen godkända.
Sen bjöds det på hallon-choklad kladdkaka och vitchoklad-citron kladdkaka med hallon och grädde till. De var verkligen super smaskiga.
Drack vin och snackade och skrattade massor. Sen när klockan började bli sen åkte dansmattan till PS2 fram! Hehe. Lillebrosan är helt såld på det. Syrran gillar det med. Storebror var en fegis som inte vågade pröva men både hans sambo och son prövade.
Sen körde bror med familj och pappa hem. Men mamma och tvillingarna (lillebror och syster) stannade en två timmar till. Dansade och fnittrade och hade oss.

Blev super nöjd med alla presenter med. Tack!
Fick söta smycken, pengar, handväskan jag gått och sneglat på och så en jätte fin tavla som mamma gjort av en massa foton på mig under min uppväxt och lite text till här och var, det fick jag av mamma och pappa.
En stor fin korg med choklad, rosa(!) drinkshaker, drinkpinnar, frysbollar, drinkglas, söta ljusstakar och jätte gullig... ehm, vad heter det? Sån man kan göra egna isglassar i av syrran - ser ut som kanniner, verkligen super gullig! Haha.
Mobilsmycke och smyckningar av lillebror.
Pengar av storebror med familj.
Av älsklingen fick jag en poket och snorkelset (åker ju snart till Cypern).

Sen igår kom syrran och hämtade mig och vi åkte på shopping runda. Älsklingen jobbade så det var perfekt. Sen hem igen och väntade på älsklingen. Men han mådde inte alls bra så han fick gå och lägga sig när han kom hem, stackarn. Så vi gick inte ut och åt som planerat utan får göra det på onsdag istället. Hoppas på fint väder så man kan sitta ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0