Nyponsoppa och csn

2009-01-27 @ 12:51:34

Sitter och smuttar på ett glas nyponsoppa. Min mage mår inte som den borde och ett konstant illamående gör det inte lättare att äta. Men jag ska få i mig hela glaset nyponsoppa! Måste ju få i mig någonting.

Låg nerbäddad i soffan innan och slötittade på tv. Hörde att posten kom och funderade på om inte räkningarna från csn skulle komma snart. Sen när jag gick och hämtade posten så låg där ett brev från csn. Märkligt det där. Jag kände det liksom på mig?
Usch. Gillar inte min skuld där och nu får jag betala mer än i fjol också. Sen har de ju påfört ränta med så skulden bara stiger fast man betalar tillbaka. Hade jag haft pengar till det så hade jag betalat av den med det samma! Jag tror jag ska betala hela årsbelopet på en gång i år. Jag har lagt undan pengar så det finns en möjlighet att göra så.

Sen ska jag väl vara glad att min skuld dit inte är lika skyhög som många andras. Men det känns ändå och det irriterar mig att den finns där.

Aja, nu ska jag jobba på min nyponsoppa!

Kommentarer
Postat av: Penajs - tankar, foton & musik

hoppas jag också=/ skulle inte vara särskillt kul..

2009-01-27 @ 15:58:59
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0