Morning

2009-01-06 @ 10:43:52



Jag måste medge att jag är trött! Det var längesen jag gick upp kl. 10 nu... Har ju varit ledig i gott och väl en vecka nu och jag vänder på dygnet fort!
Ett perfekt Evelina dygn är följande: vakna kl 12, ligga och dra sig till 13, sen inte gå och lägga sig förens 4-5 på morgonen. Perfekt! Dessvärre verkar inte resten av allmänheten hänga med på den dygnsrytmen.
Så jag får ju anpassa mig...

Därför känns det som jag har grus i ögonen, jag förstår var uttrycket kommer ifrån för det känns bokstavligt talat så! Sängen kallar på mig men jag ska inte gå och lägga mig igen nu när jag tagit mig upp och allt.
Dessutom så börjar jag jobba imorgon igen så ska jag kunna somna innan ett i natt så behöver jag ha gått upp lite tidigare än vanligt.

Sen så blev jag brunett igår föresten. Var superfint igår... idag är jag lite tveksam. Men det tar sig väl.
Nu ska jag käka frukost!

Kommentarer
Postat av: Sara

svar angående "Nya kläder"

Ja, det är alltså gruppdisco, man är mellan 3 och 7 personer som har en discokoreografi :) I dansen ska också vissa linjer och formationer finnas med och man ska dansa så lika som möjligt. Hur kul som helst kan jag lova ! :D

2009-01-06 @ 13:38:24
URL: http://sarafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0