Hallen

2009-01-29 @ 18:01:33

För några veckor sedan så skrev jag om att vi skulle måla om i hallen. Jag lovade också att jag skulle visa hur det blev. Det har dragit ut lite på tiden...
Men nu fick jag ett ryck och tog bilder och fixade så jag kunde visa er.
Själva målningen har varit klar sedan nyår... Vi ska bara dra över med vit färg på garderobsdörrar och dörrkarmar för att fräscha upp. Men vi har inte riktigt tagit oss tid till det ännu.

Hursomhelst så har jag letat upp och inhandlat mattor och ramar. Förstorat foton och hängt upp. Så i det stora hela så är det klart och det ser ut som det ska göra om man säger så... Vi ska bara hitta ett snyggt nyckelskåp med. Men ni kommer ändå inte se den väggen på fotona.
Vår hall går som ett L, men det blev knicksigt att fotografera in i det mindre utrymmet... tyckte inte det blev något bra så ni får se hur det ser ut när man kommer in från ytterdörren.

Bråkade med blixten eftersom den slog i speglen vi har på vänster sida... men det blev som det blev... fanns inte utrymme för att dra fram stativ och grejjor då hade jag fått stå i trapphuset och fota, det kändes inte så lockande.
Men såhär såg det ut innan:



Nu ser det ut såhär:


Fint va? ^_^
- Vi är super nöjda!

Den gula tapeten har målats i en grå nyans, golvlisterna har målats vita (de var bruna innan). Tavlorna har bytats ut och mattor har handlats in - det finns en till matta, i svart, men den syns inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

OJ! vilket lyft!! Shit va jag inte gillar sån där gul tapet! Jättesnyggt har ni fått! Tack för ditt inlägg! Kram

2009-01-29 @ 19:08:51
Postat av: Jessica

det va jag som kommenterade... Skrev mitt namn i rutan, men kom inte me ändå... ska alltid klydda när jag ska kommentera någons blogg...

2009-01-29 @ 19:12:12
Postat av: Eva-Lena

Kánon snyggt blev det. Ser ut som en helt annan hall.

Ha en trevlig kväll.

Kram

2009-01-29 @ 19:12:49
URL: http://evalena.blogg.se/
Postat av: Marie

Supersnyggt!!

2009-01-29 @ 20:39:20
Postat av: Nathalie

Va fint det blev!

2009-01-30 @ 09:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0