Grattis, Älskling!

2009-01-05 @ 15:07:59



Idag är det ingen vanlig dag... för idag är det dagen då mannen som stulit mitt hjärta föddes. Därför vill jag passa på och säga Grattis på födelsedagen Älskling!

Tiden går fort. När jag träffade honom för ca 5½ år sen så var han bara drygt 21½ år (så gulligt!) och nu... well you do the math...

Han har lite åldersnojja. Jag förstår honom - jag vill helst inte tänka på att jag blir halv vägs till 50 i sommar! (alltså 25) Men som jag sa till honom igår. Kvinnor har sin höjdpunkt i 20 års åldern medans mäns ligger i 30...
De blir ju manligare medans vi tappert får kämpa mot tyngdlagen...



psst. för er som inte orkar ränkna så blir han 27 år, men säg det inte högt, han blir ledsen då... haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0