Dripp dropp

2009-02-25 @ 17:00:04



Den synen möts man av i mitt köksfönster (ja, precis så, jag tog bilden för 5 min sen).
Kanske inte så roligt. Men ändå ganska mysigt.

Sen ska vi ju vara positiva! Snön regnar bort = det blir vår.
Jag kanske får använda mina ruttiga gummistövlar imorgon = jag kan hoppa i vattenpölar!
Sen behöver jag inte vara deppig över att det är strålande väder när jag är som en fånge här hemma (är man sjuk får man hålla sig inne) = jag blir inte avundsjuk och behöver inte längta ut ännu mer.


Ja.... detta var väl ett givande inlägg, tycker ni inte? Haha.

Kommentarer
Postat av: Tilda - fotoblogg

Inte kul med regn, men bilden var iaf fin! :D

2009-02-25 @ 18:52:47
URL: http://tildix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0