Ändringar

2009-04-23 @ 21:48:28

Jag vill ge min blogg ett litet lyft. Vet bara inte om jag vill ändra helt eller bara lite. Jag gillar förvisso grunden och så, vill nog hålla kvar färgerna grå, rosa och vit.
Headern gillar jag men... ja, det är kul med förnyelse helt enkelt. Därför har jag gjort om headern lite grann iaf. Hade velat ändra annat med. Men orkar inte. Nog med att jag varit på jobb kl. 7.45-20.00 idag. Jag är trött. Kreativ. Men framförallt trött och då kommer inte min kreativitet till sin rätt för allt tar längre tid än jag har tålamod till och blir inte helt hundra.

Men jag är iaf nöjd med headern. För stunden iaf.
Vad gillar ni den lilla ändringen?

Såhär såg den ut innan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0