Om vi skulle yngla av oss...

2008-09-18 @ 16:14:42

Jag var inte och läste på Egoinas blogg förrut och såg att hon hade varit på en sidan där man kan se hur ens framtida barn kommer att se ut. Sånt är jag ju tramisgt förtjust i så jag var ju tvungen att gå in och pröva hur en eventuell av yngling mellan mig och min Christian skulle se ut.

Här har ni resultatet:



Inte helt fyskam ändå, om jag får säga det själv, haha.
Hon blev ju trotts allt ganska så söt.

Vill ni pröva själva så kan ni göra det här. (Lägger ni in en bild på er blogg på resultatet vill jag gärna kika, så skriv en kommentar isåfall är ni söta).

Kommentarer
Postat av: gabbi

ja din unge blev rätt så söt . testade också haha! kika in & kolla om du vill ;)

2008-09-18 @ 16:45:50
URL: http://gabbifreak.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja, hon blev ju sot. Gjorde massa och blev nastan avskrackt haha.

2008-09-18 @ 17:25:16
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0