Jag har fått post!

2008-09-01 @ 20:02:34

Kom hem, klockan var runt 17.08... sliten, trött. Möttes av ett berg med reklam framför mina fötter när jag öppnat ytterdörren. Så där, mitt i högen, skymtar ett brunt litet paket fram. Mitt hjärta tar ett skutt och ett leende slår ut i blom i mitt trötta ansikte.
Tänk om?
Jag sträcker mig ner och fiskar upp det, ja, det är från play on! Lycka!!! Jag går snabbt på toa, bytar om och slänger upp den andra posten på bordet innan jag med spänd förväntan öppnar mitt lilla paket.
Där är den! Äntligen! Som jag väntat. Förra dvd:n försvann i posten, den nådde aldrig min dörr. Men denna kom fram!
Darren Hayes - The timemachin tour! Min, min alldelse egen!




Den var underbart bra! Slår mig själv för att jag inte flög över till England och såg honom... Hoppas jag får fler chanser!
Det kändes som den varade i ungf 20 min när den i själva verket varade i 1 timme och 50 min... Då är det bra!
Jag ville inte att den skulle ta slut...

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej, du.. bloggen idoehood.blogg.se som förut ägdes av mig är inte jag, ida. Det är någon som hackat den, och jag försöker få ned nedstängd och sedan tänker jag öppna en ny blogg med toppsäkerhet. På återseende!

2008-09-02 @ 14:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0