I natt jag drömde...

2008-09-03 @ 19:06:10

Att jag var ute och fotograferade en massa. Det var vackra blommor, med vatten droppar eftersom det precis hade regnat. Jag var helt uppslukad och lycklig över att ha kameran med mig.

Ja, det är på tok för längesedan jag tog och fotograferade ordentligt nu. Får ta mig tid till det i helgen! Jag har ju inte ens prövat mitt nya filter än! Skäms på mig...

Dessutom drömde jag att jag skulle sluta på mitt jobb. Det är ju fritt att tolka varför jag drömmer så.
Jag trivs ju trotts allt där, vissa dagar mindre än andra, men i det stora hela trivs jag bra på mitt jobb!
Kanske ska tilläga att jag i drömmen slutade eftersom jag skulle börja på ett annat jobb, jag tror det hade med fotografi att göra... (jag behöver ut och fota!)

Här om natten hade jag värsta mardrömen också. Att jag stod i köket på jobb och skulle diska, men diskmaskinen bara började spruta hej vilt överallt. Och eftersom jag hade satt igång den så gick det inte att få stopp på den dirket...
Sen kom de andra i personalen och frågade var lunchen blev av och jag fick panik för jag visste inte att jag skulle servera lunchen, men så kom jag på att kocken hade nämnt nåt om att det fanns i skafferiet. Så jag sprang för att hemta det. Men i drömmen var det mycket längre bort och genom flera rum så det tog jätte lång tid att spring fram och tillbaka...
Undrar om det var för att jag fick reda på att jag ska vara i köket den 10 okt? Hahaha. Får se till att veta hur diskmaskinen fungerar innan dess.

Kommentarer
Postat av: Josefin

När man jobbar brukar man ofta drömma konstiga saker om jobbet. När jag var yngre och jobbade på BK drömde jag att vi sålde broccoli i lösvikt. :p

2008-09-04 @ 19:46:51
URL: http://bongcam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0