Fotosession complete

2008-09-26 @ 18:45:00

Så då har jag fotat en massa bilder på Jenny. Det var verkligen jätte kul! Super kul att träffa henne, kändes som det var typ 2 veckor sen när det bara var ungf. 1½ år sen...

Jag tog massor av bilder. Har lagt över dem och tittat igenom dem lite snabbt. Blev en hel del bra. Ska jag välja ut de bästa sen och fräscha upp dem lite om det behövs.

Hon var jätte bra att fotografera, många gånger läste hon mina tankar så jag behövde inte säga vad jag ville hon skulle göra innan hon gjort det. Samtidigt ska jag jobba lite på att
u t t r y c k a  hur jag vill ha det.
Jag är helt enkelt inte van att ge mina gamla motiv, blommora mm, direktiv. Men det gick riktigt bra ändå. Jag tjatade på henne om att "ta upp hakan" men det stod hon ut med. Det var riktigt kul och ca 2 timmar försvann jätte fort!

Dessutom så fick jag lov att lägga ut bilderna här! :D Jenny du är så snäll (och givetvis kommer jag berätta för dig vilka det blir innan jag gör det).

Nej, nu ska jag bege mig. Tjilevippen!

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Haha okej... Det var inte riktigt det som var meningen :P Eller ja.. Inget var väl särskilt eftertänkt med de där bilderna. Jag skulle bara visa min praktiska minneslista..

2008-09-26 @ 23:17:24
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Emma

helt sjukt fin blogg. fint utséende och fina bilder och allt!

2008-09-27 @ 09:55:58
URL: http://ehhma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0