Eko

2008-09-24 @ 22:16:04

Jag vet att det är dött här inne. Men jag har helt enkelt haft fullt upp med annat eller varit för trött eller haft kreativtts brist denna veckan. Det blir nog lite ändring snart.

På fredag ska jag köra min i stort sett första proträtt fotografering! (Bortsett från en studio plåtning när jag gick i gymnasiet - 5 år sen. Ja, och så spontana proträtt bilder då så klart...). Ska bli så kul och jag är riktigt taggad!
Jag hoppas att vädret håller, för regnar det så kommer det ju inte gå... Men *peppar, peppar* så håller det fina vädret i sig.

Om jag får lov så kommer jag lägga upp några av bilderna här sen. Men jag hoppas att jag ska få lov att göra det.

Ska fotografera en gamal kompis som det var ungf 1½ år sen jag träffade (hon bor långt bort nu) så det ska bli super kul att träffa henne med.

Mmm, det ska bli spännande att fota på fredag - tagad till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0