Disktrasa

2008-09-29 @ 14:32:57

Jag känner mig som en disktrasa, en gamal, sunkig disktrasa, ja det sammanfattar nog det hela ganska bra.
Jag var fast besluten om att jag skulle gå och jobba idag. Men, efter att ha legat och hostat, snörvlat och svettats som en gris samtidigt som jag frös, mellan kl 3 - 5.30 ungf bestämde jag mig för att skicka ett sms till jobb och tala om att jag stannade hemma. Hade jag ringt hade de ändå inte hört vad jag sa... min röst är helt väck, de ord jag får ur mig låter som en nerdrogad kråka...

Men. Jag har tagit 3 stora steg idag! Kl. 13 massade jag mig upp ur sängen med täcket och dök ner i soffan. Nu har jag som ni förstår gjort en uppståndelse och satt mig framför datorn och klockan är bara halv tre! Haha ;)
Skönt att jag har humor kvar iaf.

Hur mår ni andra idag?

Kommentarer
Postat av: Therése

Hej! Tack för kommentaren. Menar du att jag skall välja en annan bild till vänster? Vill nog inte ta bort den helt för det blir så tomt där då :/

2008-09-29 @ 17:53:36
URL: http://jordgubban86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0