Den var slut :'(

2008-09-28 @ 21:21:54

Jag skulle ha köpt ett nytt objektiv idag. Men det var slut. Av alla Net on net i Sverige så var det just i Malmö det skulle vara slut... Fan! Snacka om att jag blev knäckt! Kändes inte det minsta kul...

Men jag gick inte tomhänt hem, jag köpte ett motljusskydd till kitobjektivet som jag hade tänkt. Sen så köpte jag även en ny musmatta, den är helt fantastisk! Nu förstår jag älsklingens tjat om att jag borde bytat ut min gråa 20 krs matta, haha. Men jag har alltid tyckt att han varit galen som snackat om musmattor för 200-600 spänn! Idag bestämde jag mig för att köpa en för 200 trots allt och tro mig, den är fantastisk och verkligen värd de där 200 kronorna!
Dessutom köpte jag en cd-väska, bra att ha nu när jag ska börja bränna ner mina bilder. Vill inte ha dem sparade på datorn ifall det skulle hända nåt med hårddisken. Sen impuls köpte jag ett 4gb usb minne precis vid kassan, även detta är ju en bra back up sak att ha till hands och för bara 149 spänn så tyckte jag att det var ett bra köp.

Funderar på om jag ska skicka efter objektivet istället. Men jag är lite nojjig för hur det blir behandlat på posten, om det skulle bli tappat, kastat eller liknande. Aja, jag har ju hur som helst lite tid att fundera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0