Sovar sjukan?

2008-10-02 @ 12:45:52

Jag trodde knappt att det var möjligt att sova så mycket som jag har gjort denna veckan. Min energi nivå har leget på typ minus tio eller något. Jag har sovit länge, sen har jag vilat, för att somna en stund till för att vakna och forsätta vila...

Igår var jag på benen lite mer, röjde upp lite i köket, tömde diskmaskinen och sådär. Åkte med älsklingen till apoteket (wow, det finns en värld där ute!) och handlade näsdroppar och Kan Jang...
Det var skönt att komma ut en lite sväng. Det var skönt att inte bara ligga och hosta och svettas. Jag var fast besluten om att nu är det mycket bättre, jag vilar imorgon (idag) och går till jobbet på fre! Men nu känns det inte alls lika sannolikt. Hostar upp jätte mkt slem, huvudet värker, ögonen rinner, öronen tjuter (tinnitusen blir typ 3ggr värre vid förkylning) och jag känner mig jätte groggy. Fan.

Tror jag får bli hemma imorgon med - jag ser hur mina pengar flyger iväg som fladdrande sedlar vikta till fåglar... *snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0