Sitter och pillar med designen

2008-10-27 @ 17:43:31

Jag har länge funderat på att göra en annan design. Lite mera... ja, jag vet inte. Stilren kanske? Inte så tunga färger som jag har nu...

Sitter och klickar mig fram och tillbaka och ser hur saker och ting passar ihop. Blir lika glad varje gång det går som jag vill. Därmed också lika frustrerad när det inte gör det.
Men det går framåt!

Inser nu att jag ska på arbetsplatsträff imorgon kväll... men beroende på hur trött jag är när jag kommer hem och hur långt jag hinner idag så kanske, kanske den hinner bli klar och ligger uppe imorgon kväll.
Allt handlar ju om tid som sagt.

Men nu vet ni iaf vad jag håller på med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0