För att vi gillar bröst och rosa

2008-10-02 @ 23:10:04

Handen på hjärtat så tycker vi alla om bröst. Antingen har du ett par egna eller så avgudar du dem, av olika anldeningar. Därför tycker jag att Rosabandet är en super bra och viktig sak! Speciellt eftersom det drabbar så många och att det verkligen behövs pengar (som till alla cancer former).

Själv inhandlade jag ett läppsyl när jag var på apoteket igår. Dels tyckte jag att det var fint med den rosa militärfärgen och när jag såg att lite pengar gick till rosabandet köpte jag det utan att tveka.
Ni kan gå in på Rosabandet för att se lite vad som finns att köpa i lite olika butiker nu i oktober. Tycker detta är en jätte bra sak så därför tar jag upp det här!

- Jag tror dessutom jag ska ta mig en närmare titt på de där tröjorna och nagellacket. Sen ska jag givetvis köpa ett rosaband i år med.


Bilden är tagen härifrån

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Tycker jag absolut att man skall stötta. Jag kommer defenitivt att köpa ett rosa band.

2008-10-03 @ 05:45:55
URL: http://evalena.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar; Jag håller helt med ;)

2008-10-03 @ 15:40:39
URL: http://tjobecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0