En smula av lycka

2008-10-12 @ 15:18:58

Känner mig väldigt tillfreds just nu. Har varit uppfylld av lycka och det kändes underbart. Jag är nyss hemkommen från en fotorunda. Jag har äntligen fått ta lite höst bilder!

Det är egentligen otroligt att jag kan må så bra av att skutta runt med kameran i handen. Jag får ett sånt lugn och en sån kick av att få bilderna som jag vill. Ja, jag känner mig lycklig då.

Jag skulle tro att jag lägger upp någon/några av fotona om en stund. Får jag hoppas att de blev så bra som det verkade i kameran ;)



Föresten, jag vet att jag inte skrivit på jätte länge. Men jag hade inte blivit kidnappad eller bortförd av utomjodingar... Jag har bara haft annat för mig.
Men det är kul att se att det har varit folk här inne och tittat. Jag lovar att vara mer aktiv denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0