Eftersom jag är uttråkad...

2008-10-03 @ 16:19:52


Hur lång är du?
174 cm

Spelar du något instrument? Luftgitar

Dina första tankar när du vaknar?  Låt mig få sova liiiite till!

Vart befinner du dig just nu? Hemma

Biter du på naglarna? Nej, aldrig! Det känns så förbaskat äckligt i tänderna *ryser*.


Vad har du för färg på kalsongerna? Ja du... den blir svår eftersom jag inte använder kalsonger.

Har du några husdjur? Nej, inte längre :(

Är du singel? Jag anser väl inte att jag är så stor att jag borde betäknas med plural, men om det är frågan om jag har pojkvän eller ej så är jag inte singel ;)
Vem är snyggast? Nu har jag ju inte sett alla människor så den blir svår att svara på...

Vem vet mest om dig? Tror det är antingen Ramona eller Christian

Vad vill du ha just nu? 10 miljoner hade inte varit fy skam.

Ditt mål i livet? Att vara lycklig.

Rädd för? Alldeles för mycket, jag är en riktigt fegis ibland :P

Hur gammal är den äldsta person du kysst? Kysst... hm, måste vara Christian 26½ :) (jag har ju inte kysst någon annan på 5 år ju!)


McDonalds eller Burgerking? Inget av dem, helst.

Sjunger du? Hellre än bra.


Vad har du för skostorlek? Varför denna fasination vid skostorlekar? Iaf, 39-40 (jag är lång!!)

Vill du gifta dig? Den frågan varierar.

Kommer du överens med dina föräldrar? Ja, oftast - men vi har inte alltid samma åsikter.

Din hårfärg? Mörkblond (men vissa säger ljusbrun)

Skor du hade på dig idag? Mina ljusblå duntofflor

Vad sover du i? Trosor



Favoritårstid? Vår OCH Sommar

Favoritmat och dryck? Finns mycket gott, så jag kan inte välja...

Hur svarar du i telefonen hemma? "Hej det är Evelina"

Hur svarar du i mobilen? Det varierar beroende på vem det är som ringer. 


Sov du ensam inatt? Nej :)

Vad gjorde du kl 08 imorse? Drömde sött.


Vad var det senaste någon sa till dig? Christian sa säkert nåt när han gick till jobbet men då var jag så sömndrucken att jag inte har någon anning...

Druckit idag? Kan Jang, Activmel och nyponsoppa (ska bli frisk!)

Vad är det för väder hos dig nu? Stora tunga moln men solen skiner just nu.

Godaste glassmaken? Gamaldags vanilj!

Drömmer du mardrömmar? Det händer, men inte så ofta.

Favoritklädsel? Jag är väldigt klyven. Jag älskar street och även mer stilfullt, finbyxor, skjorta osv.

Favoritgodis? Choklad och saltlakrits


Hur många kuddar sover du med? En.

Längtar du mest efter just nu? Att bli friskt från förkylningen.


Vad luktar det nu om du sniffar lite? "Hemma"?

Saknar du någon just nu? Farfar.


Snus eller cigaretter?  Inget av det! Men jag föredrar om andra snusar så slipper jag få passivcancer...

Vill du ha barn? I framtiden, när jag är färdig med mig själv.


Längtar du till din nästa födelsedag? Nej längtar gör jag väl inte precis.

Är du blyg? Ibland sjukt blyg, ibland inte alls. Jag är knepig.

Tycker du att du har fin dialekt? Jag tycker det är charmigt med dialketer och ja, jag trivs med min så :)

Tycker du om fester? Oftast. Men jag måste gå ut och DANSA efteråt! (Om det inte är en stor fest med dans osv)

Tycker folk du är snygg? Vissa gör... precis som det säkert finns de som inte gör det.


Har du använt någon hårprodukt idag? Nej inte idag...

Vad har du för planer till helgen? Bli frisk, kanske shoppa ett nytt objektiv. Ev. hälsa på familjen.

Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? Jag tycker faktiskt att 20 är en bra ålder.
Vem får en kram? Alla jag tycker om!

Vem får en puss? Christian, syrran, mina brorsbarn och mina föräldrar.

Sprit, cider, vin eller öl? Så länge vinet inte är rött, spriten inte är hembränd och cidern inte är utlänsk så går det bra med allt utom öl ;)

Hund, råtta eller katt? Katt (men det kanske blir en vovve i framtiden ändå).


Kommentarer
Postat av: Louise

Jaadå, går alldeles utmärkt de =) bara roligt att läsa svaren tycker jag ^^

2008-10-03 @ 17:28:28
URL: http://lillasyster.bloggagratis.se
Postat av: Sessan

Hehe tack ^^ Den har ja aldrig hört förut. att någon gillar min bloggadress :) men ja tar de som en komplimang ! Hihi fin blogg du har :)

2008-10-04 @ 11:42:19
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Mela

Oj de skulle ju vara från mig den senaste kommentaren x)

2008-10-04 @ 11:43:02
URL: http://thisdelicatething.blogg.se/
Postat av: Carita

Vad menar du med "ska bli frisk"? ^^ Kram.

2008-10-06 @ 22:47:46
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0