. . . Snö . . .

2008-11-21 @ 17:27:23

Tittar man ut så ser man att det ligger ett ca 3-4 cm lager med snö på marken och träden. Det är så fint! Är det något som ger en riktiga barndoms känslor så är det när det snöar! Stod ute på jobb och bara myste av att snön dalade ner från himlen. Nu på eftermiddagen fick barnen lov att åka pulka och det är så roligt att se.

På mig själv kliar det i fingrarna och jag vill verkligen ut och ta foto på ett snöbeklätt landskap! Men eftersom jag slutade kl. 17 idag fanns det ju ingen chans. Det är mörkt ute sedan länge. Jag får bara hoppas att snön ligger kvar tills imorgon så jag kan ta mig ut på en fotorunda då.

- Har det snöat hos er med?

Kommentarer
Postat av: Josse

Så fuskigt att ni har snö! Vi har bara kalt minus å isiga vägar :(

2008-11-21 @ 20:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0