Snark

2008-11-04 @ 16:34:48

Mitt uppdrag denna kväll blir helt enkelt att hålla mig själv vaken. Jag är så oförskämt trött! Vill bara krypa in och lägga mig under täcket. Det låter så oerhört lockande att ni anar inte...
Men. Det ska jag inte göra. Jag ska var duktig och inte somna så att jag inte kan sova i natt.

Dessvärre kommer älsklingen hem sent idag, eller, senare... han kommer ju alltid hem sent (runt 19.40) men ikväll är det ännu senare så jag får kämpa på. Jag måste ju se både Ugly Betty och Deperat housewifes ju! Sen kan jag lungt gå och lägga mig, haha.

Äsch, vilket dravel detta var. Men jag var ju tvungen att sysselsätta mig med något så jag inte sitter och somnar i skrivbordsstolen.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0