Sleepy Sunday

2008-11-16 @ 17:18:49

Idag har jag och syrran varit väldigt passiva. Vi har legat i vars en soffa och slö tittat på Tv. Blir väl så när man kommer hem kl 5 på morgonen efter en hel natts dansande. Men kul hade vi!
Om man bortser från vissa killar som är alldeles för på och inte kan förstå att ett nej är ett nej och att man kanske faktiskt inte är det minsta intresserad. Uppmärksamhet kan vara kul och trevligt, men det kommer till en gräns.

- En kille sa t.ex. att han hatade mig för att jag inte ville pussa honom på kinden... jag svarade med att nu fanns det inte någon chans att jag skulle göra det (inte för att det fanns någon från början...). Sen var jag iskall och vände på huvudet, stängde av öronen från hans fortsatta babbel, fick min drink av bartendern och gick därifrån.
Såna puckon det finns *suck*.

Vaknade runt 11 idag och låg och somnade till och från och drog mig till kvart i 12 då jag steg upp och tvättade av mig och började baka scones till syrran och älsklingen. (Visst är jag snäll?)

Efter att vi blivit mätta har vi som sagt mest legat i vars en soffa. Vi tittade på Tinker Bell, en jätte söt animerad film. Först var jag lite skeptisk, men den var verkligen jätte söt och så härliga färger och former på allt. Älskade sånt när jag var liten och det sitter kvar, blir så lugn och mysig av det där.

Nu har syrran åkt hem och jag sitter här.
Helgen har varit riktigt bra. (Med vissa undantag). Men jag hade gärna haft en dag ledigt till, fast veckorna går så rysligt fort nu, så det är väl snart fredag igen ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0