If you like it then you should put a ring on it

2008-11-16 @ 21:55:59

Syrran sa att hon trodde att jag skulle gilla denna låten, att det var en "Lina låt" som hon sa. Först var jag mja... sen efter att jag hört halva stod jag upp och dansade till den och när den var slut tryckte jag på replay. Haha.

Den är ju hur bra som helst, och jag som gillar att shakea älskar ju den ännu mer eftersom den är perfekt till det.




Föresten så har Beyonce skit snygga ben i denna videon! Tänk om jag har såna i sommar när jag har trännat och varit duktig i ett halvår. Ja, hoppas kan man ju iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn smink!]

En sådan snygg blogg du har!

2008-11-17 @ 06:15:52
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Josse

Ja, de va faktiskt en bra låt :)

2008-11-21 @ 20:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0