Drar mig i håret : Update

2008-06-29 @ 00:49:32

Tydligen så har bordern till höger, den med alla länkar osv fått spel. Jag tycker att jag gjort all man ska för att rätta till det hela men inte fan blir det rätt.

Har ingen anning om vad jag har gjort för att strula till det, det ända jag hade ändrat har jag ändrat tillbaka... Suck.
Fan. Det ser ju förjävligt ut.
Vet inte om det är blogg.se som är sena med att uppdatera ändringarna eller vad, men det borde väl synas direkt eller?

Iofs så tog det ju ett tag innan det blev struligt, kanske jag ska ha is i magen och vänta och se om det blir bättre. Jag har väl och ena sidan inte så mycket val...

Vill ju inte åka ifrån bloggen när den ser sådär hemsk ut...



Jaaa! Bordern verkar ha fixat till sig nu! Eller det var ju jag som fixade till den, men nu äntligen syns det att den är till fixad.
Vad skönt! Nu blev jag glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0