Sol, bad och inlines

2008-07-29 @ 10:52:22



Nej gott folk, nu känner jag att det kryper i kroppen så jag vill ta mig ifrån stan ett tag. Ska hem och vara inneboende hos min lilla syster ett par dagar nu. Njuta av solen, åka och bada, tvinga på henne inlines för att sedan skratta åt henne ;) haha, snäll syster jag är va?
Vara lycklig åt att äta riktig grillad mat på riktig grill istället för elgrillen här hemma (som iofs är helt ok, det blir gott men inte riktigt samma sak). Njuta av TRÄDGÅRD! Och kanske rent av bli brun... nåja beige kanske, haha.

Blir inte borta jätte länge är tillbaks på torsdag kväll är det tänkt. Lagom är bäst.

Njut nu av sommaren när den äntligen kommit! På återseende ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

verkligen jättesnygga bilder!

2008-07-29 @ 11:31:12
URL: http://fliru.blogspot.com
Postat av: t

Sv: Absolut hade det varit lika tragiskt om han hade varit ful, för han var ju en otroligt bra skådespelare.

2008-07-29 @ 12:46:37
URL: http://ttowes.blogg.se/
Postat av: © K A T T A

Härlig bild :D

2008-07-29 @ 17:42:32
URL: http://fakkors.blogg.se/
Postat av: Mela

Mmm skivan är underbar !! me love

Men de andra skivorna ska också gå att beställa till sverige, det är ju bara att se till att det är PAL och inget annat. :)



Jag håller med dig ! Fan så dumt att han inte har mer publik här i Sverige för att kunna komma tillbaka .. verkar ju inte som han gör det :( Du har iaf sett honom .. Jag har aldrig sett han !! Fyyy på mig



Vad härligt att få en av delyx skivorna!

Jag har klickat runt lite men blir osäker på om de skickar dem till Sverige. Dessutom är det ju olika regioner på dvderna från olika länder. Vill gärna kunna se den när jag äntligen får den...



Tycker det är sjukt synd att han inte valt att släppa skivan och singlar här i Sverige. Har ju fått tag på det ändå, men hade han släppt det här så hade han ju kommit hit på turne också kanske. Vill se honom live igen! Var sjukt längesedan... :(

2008-08-02 @ 19:14:37
URL: http://manuelasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0