På havets vågade, vågade våg...

2008-07-06 @ 20:56:58



Bilden är tagen från fartyget när vi åker från Oslo. Måste säga att miljön där är underbar. Fanns massor av söta öar med hus på som man gärna hade velat bo på för det såg så fint ut! - Jag hade väl inte pallat med vintrarna där skulle jag tro, men det är ju en annan femma... Nu på sommaren såg det verkligen underbart ut!

Nu ska jag äta jordgubbar och dränka sorgen över att min semester är slut. Ja, en vecka går fort! En vecka var det enda jag tog mig råd till i år eftersom jag inte får någon semesterlön...
Men jag lovar er att jag just nu önskar att jag hade tagit mig råd med en vecka till..

Kommentarer
Postat av: carro

aa, dem har jag sett allihopa, men 13 ghosts har jag typ glömt bort, så den kanske man skulle se :)

rose red är jävligt bra, har du sett ellen rimbauers dagbok också? det är som en film om rose red skulle man kunna säga :)

2008-07-06 @ 21:31:31
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: sandra

rikigt fin bild :D

2008-07-07 @ 19:28:33
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: Evelina

Helt underbar bild!!!:D



Och jättevacker header har du också!:)



Hoppas du får en toppenbra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0