Jag har fått brev

2008-07-15 @ 17:10:30



Jag hade glömt bort att det skulle komma idag, så när jag kom hem och öppnade dörren och där låg ett tjockt kuvert och väntade på mig blev jag genast jätte glad och nyfiken.
Kan knappt bärga mig tills jag får ut och pröva mitt nya filter, hoppas nu att det kommer motsvara mina förväntningar! Ni ska få se resultat så fort jag varit iväg och prövat det. Blir förhoppningsvis till helgen.

Dessutom har jag handlat på tradera för första gången. Trodde aldrig jag skulle göra det. Men filtret var nytt och man fick 1 års garanti plus att försäljaren hade jätte bra omdöme så jag chansade.... och det fungerade ju finemang. Dessutom fick jag nog det för ungf 200 kr mindre än vad jag hade fått betala i affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0