Arg, förbannad och lite ledsen.

2008-07-24 @ 19:14:32

Ja, det är vad jag blir. På min skärm. Den har varit jätte konstig sedan helgen! Den blinkar och byter färgnyans lite som den känner för det. Flimrar till mellan ljust och mörkt. Gula nyanser blir gröna osv...
Jag blir jätte less! Ledsen dessutom.

Just som jag fått ihop allt. Tog ungf ett år, ny dator, skärm och så äntligen min Canon eos 400D. Fotoskrivare sedan innan som jag köpt ny patron till. Så bestämmer sig skärmen för att börja bråka som en trotsigt unge. Vad det bäste med det hela är? En månad och 2 dagar efter att garantin har gått ut, då börjar det. Thats my luck...

Fan.

Jag köpte inte nån längre garanti eftersom säljaren avrådde mig från det eftersom skärmen skulle ha en livslängd på iaf 10 år... Jahapp, men varför är den då såhär efter bara ett?
Jag får helt enkelt bita i det sura äpplet och hoppas att en ev. reporation går på hemförsäkringen. Annars får jag snylta på sparkontot till en ny skärm.
Kan nämligen inte kolla mina foton eftersom jag inte ser rätt nyanser när den blinkar och har sig... Och har jag riktigt jävla otur får jag väl snart epilepsi av detta satans blinkandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0