Snö, snö, snö

2008-12-03 @ 18:36:52

Nu har det snöat non-stop i 3,5 timme! Det är jätte mysigt att titta ut. Flingorna är inte lika stora som de var innan, men det ser ändå jätte mysigt ut.
Tyvärr regnade det innan idag så snön lägger sig inte riktigt, inte på gångbanorna men på tak och gräsmattorna gör det det. Ganska bra egentligen, kanske jag inte står på huvudet när jag ska cykla till jobb imorgon bitti.

Jag funderar allvarligt talat på att skaffa mig en cykelhjälm. Egentligen har jag inte någon vettig anledning till att jag inte har någon... det är ju en väldigt billig livsförsäkring om man tänker efter.
Jo, jag ska se till att köpa mig en hjälm (får jag bara hoppas att jag inte cyklar och välter innan jag köpt en).


Tiden springer iväg mot jul. Det går knas fort!
Men jag är antagligen på det klara med julklappen till mamma och pappa (om alla syskon instämmer nu). Jag vet vad jag ska köpa till min brorson (väger mellan två saker), min brorsdotter ska jag klurra vidare på. Syrran vet jag halvt vad hon ska få och lillebror har jag också alternativ till. Storebrosan och hans sambo... får jag med fundera på
- För att klargöra ev. förrvirring här över; jag har 3 syskon (storebror, lillebror och lillasyster). Min storebror har 2 barn (+sambo).

Sen har vi ju älsklingen. Jag vet nog vad jag ska köpa till honom, frågan är väl bara om det är helt rätt. Annars brukar jag haft stora öron och kommit på det månader i förväg, men han har inte sagt nåt speciellt, så jag hoppas han blir glad för vad jag har i åtanke.

Sen hoppas jag att han kommer ihåg den fina ministudion som jag visade honom... och sa högt och tydligt att jag ville ha i julklapp, haha.

Kommentarer
Postat av: marie

Javisst e det härligt med snö!! vitt o fint e det ute nu! Hoppas att det e bättre med dig nu, läste att du inte mått så bra i början av veckan.. Allt är iallafall bara bra med mig, philip och My.. såå mysigt att vara hemma! Kramar till dig

2008-12-03 @ 20:09:55
Postat av: Louise

Aha okej! Någon har koll märker jag! ^^

Måste bara säga vilken otroligt fin blogg du har! Vekrligen! :)





Puss!

2008-12-07 @ 15:33:33
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0