Fotosugen

2008-12-21 @ 13:03:03





Jag är jätte sugen på att fotografera! Det hade varit super kul att fota porträtt idag! Jag har en massa ideér som jag vill förverkliga!
Sen vill jag verkligen ha en liten ministudio så jag kan ta en massa fina stileben foto! Jag hoppas jag får ett i julklapp annars kommer jag skicka efter ett själv.

Funderade på om jag skulle sticka ut på en fotorunda och fotografera bara lite allmänt... Men, jag har blivit kanonförkyld igen... så det känns inte sådär super lockande... Tror jag ska titta på någon film och kanske fota lite här hemma istället. Får se hur jag gör.

Måste säga att det inte alls känns särskillt motiverande att jobba imorgon... Hade varit skönt att få vara ledig redan nu, men det är ju bara två dagar så det går nog fort. Det brukar det ju göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0