All I want for christmas is you

2008-12-20 @ 11:46:51


Vi räknar ner och nu är det bara fyra dagar kvar till julafton! Det går fort!
Dags för dagens jullåt:

 

Gillar henne inte så mycket annars, men julsång gör hon bra. Man blir glad!


Jag ska nog snart sticka ner till stan och göra min sista klappjakt. Behöver en halv klapp till... Sen är jag färdig. Men bara tanken på hur mycket folk det kommer vara ute och panikshoppa helgen innan julafton får mig att... ja, vilja stanna hemma helt enkelt, haha.

Sen så vaknade jag idag och var dunder förkyld igen. Suck. Jag tror jag ska börja andvända gasmask på jobb. Fast de kanske inte skyddar mot baciller?

Ha en bra lördag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Josse

Va de nått folk ute och handlade idag? Ja fasar för måndag då säkert ALLA ska handla julmat :S

Tycker också ja har svårt att få den här riktiga julkänslan i år..

2008-12-20 @ 18:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0