Jag må han leva

2008-08-28 @ 21:15:47



Idag fyller min söta pappa 56 stolta år! Dessvärre blommar det inga väldoftande syrener idag, så han får en bild på den istället.

Ringde honom innan och sjöng, men beslutade mig för att bespara hans öron efter att jag sjungigt orden "ja, jag må han leva". Min sångröst är... tja, den finns helt enkelt inte, jag kan inte sjunga.

Jag ringde alltså och grattade honom och passade på att bjuda över honom och mammsen (syrran med, hoppas hon med vill komma) på middag på lördag kväll. Sen så har jag köpt en liten present med. Men det berättar jag inte vad det är ifall han nu skulle gå in och läsa här.

Så ett 56 falldigt leve för min underbara pappa idag! Jag älskar dig pappa, det hoppas jag att du vet! Skulle inte byta bort dig mot någon annan pappa i hela världen, du är bäst! Puss och kram din stolta dotter Evelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0