Hemma sjuk

2008-08-19 @ 23:04:40

Idag har jag varit hemma eftersom min mage inte alls är glad. Har väl varit lite bättre under kvällen, men sen så har jag ju inte ätit nåt på hela dan heller. Bara druckigt lite juice. Vågar inte äta, vill inte kräkas mer... Jag hatar att kräkas.

Åt lite nu senare på kvällen, runt 20.15, men nu så känns det som det står mig i halsen. Usch. Hoppas det går över. Magvärken är borta för stunden iaf.

Hatar att vara hemma sjuk. Dels för att man förlorar massa lön, dels för att det är så jäkla tråkigt att vara hemma själv och såklat så är det för att det inte är speciellt trevligt att vara sjuk.
Jag ska vara hemma imorgon med. Sen hoppas jag på att kunna gå till jobbet på torsdag. *Håller tummarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0