En kort sammanfattning av helgen

2008-08-17 @ 16:36:06

I fredags var jag ute hos min kära storebror och hans familj och firarade att hans oerhört söta lilla dotter Sara firade ett år! Det är sjukt vad tiden går fort.
Den lilla krabbaten är hur söt som helst och världens charmtroll. När hennes fem åriga storebror spelade guitar hero och vi frågade henne om han spelade bra började hon head-banga, hur cool är hon inte?!


Gullunge!


Sen, efter en hel del stuttsmatthoppande med lille Philip (min brorson), gick jag med hem till mamma och pappa och umgicks med syrran. Skulle ta bussen hem vid elva men insåg att stadsbussen jag behövde byta till när jag kommit till Lund redan skulle ha gått när jag kom in...
Så jag sov över hos dem. Fyfan vad jag hatar 70 cm bredda luftmadresser. När jag väl lyckades lägga mig skönt trillade jag nästan av, och den är typ 180 cm lång så jag låg med fötterna utanför (jag är 174 cm). Men, jag fick väl några timmars sömn men vaknade typ en gång varannan timme.  Var trotts allt ganska utvilad när vi gick upp.

Vi åt frukost, körde till Lund så jag kunde byta kläder för att köra vidare till Vallåkra och tittat på bilar. Blev grymt besviken eftersom det inte var särskillt mycket där igår. Inte en endaste Viper, men dreglade lite över en och annan bmw m5:a.
Antar att det är mer där idag, men men.

Sen på kvällen igår var det fest. Trevligt! Jag blev en anning rund under klackarna. Märktes när man väl låg i sängen hemma och det snurrade som attans.

Idag har jag tittat på tv och haft lite ont i håret*. Nu sitter jag nyduchad och suktar efter pizza. Pizza eller hamburgare med ost och dressing är det bästa dagen efter! Coca cola och oboye är inte fy skam det heller ;)

Jag kankse lägger upp några bilder från Vallåkra senare, får först se om där är nåt värt att visa. Tog inte särskillt många bilder eftersom det inte var så mycket att fota som jag hade hoppats på.


* bakfull

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vilken söt unge! :)

2008-08-17 @ 20:17:37
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar: Jag tycker att den första filmen är snäppet bättre, men tvåan är riktigt bra den också. =)

2008-08-17 @ 21:40:24
URL: http://devine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0