Bubblan "Gulan"

2008-08-03 @ 18:05:45

Min kära svärmor har en jätte cool bubbla som hon kallar för Gulan. Jag och älsklingen var ute med henne en sväng och jag måste säga att vi blir upprymda av lycka av denna söta lilla bil, den är så... så, gullig! Allt från dens utseende, brummande ljud (som hade gått en på nerverna om det hade varit en annan bil) till de skumpiga sättena och de små fönsterna man kan vippa på.
Jag ljuger inte när jag säger att vi båda satt med leende från öra till öra när vi körde/åkte den.
Måste dock säga att man får kämpa lite med att köra den, den är ju inte direkt lika lättkörd som älsklingens bmw. Men det funkade ju och det var kör glädje!

Klart var jag ju tvungen att fota henne med. Återupptäckte även hur grymt kul det är att fotografera bilar!



 





Visst är hon fin den dära Gulan?

Kommentarer
Postat av: Malin

fina bilder på en fin bil :D



sv: duktigt :D

2008-08-03 @ 20:05:33
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: lisa

Ja, tydligen vann vi båda den :S men min profilbild e finare^^eller hur? (FIN DESIGN DU HAR FÖRRESTEN) :P

2008-08-03 @ 20:32:50
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Vilken snygg bil!

2008-08-04 @ 03:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0