080808

2008-08-08 @ 22:56:06

Idag är det en sådär finurlig datum, en sådan som det hade varit lite coolt att vara född på. Kanske man ska  satts på en unge till nästa år, 090909? Haha, nej det blir det nog inte - hoppas inte det iaf, eftersom jag inte vill bli mamma än.

Men kanske 111111, haha det hade ju varit ännu bättre! Synd bara att man inte riktigt kan styra över det där själv.

Ni får ta att jag inte har världens seriösaste "moment" just nu, men det kanske kan bero på att jag slumrade till vid 20.20 nån gång och vaknade till vid 21.45 och kom ut snurrande i hallen.
För att sedan ställa mig och baka paj (!). Ja, jag vet, jag är lite märklig. Hursomhelst så ska jag käka hallon & vinbärspaj med vaniljvisp nu. Hoppas nu att den är mumsig.

Ajöken.

Kommentarer
Postat av: anne

Nixpix. Den är googlad...

2008-08-08 @ 22:59:43
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: hej

:).. ibland kan en överfixad bild se lite konstigare ut :). men alla har sina egna åsikter :)... och det tycker jag är kul. Ha en bra kväll:)

2008-08-08 @ 23:23:37
URL: http://gronapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0